Furia creatorilor omnipotenti II

Initial, religia a fost creata cu scopul de a gasi o explicatie fenomenelor  naturale obisnuite dar prea putin analizate si intelese. Astfel, oamenii care abia descoperisera tehnica mazgaliturilor rupestre au inceput sa atribuie nasterea, moartea, tunetele,fulgerele, etc puterii supranaturale a zeilor. Din pacate se poate observa ca situatia nu s-a schimbat nici dupa sute de mii de ani.  Majoritatea populatiei globului crede cu insufletire in zeitatile impuse de religia de care apartine, si este pregatita sa moara pentu a-si arata abnegatia pentru acestea. Credinta in sine este cat se poate de normala deoarece a aparut din cauza imposibilitatii aflarii adevarului absolut si a fricii instinctuale a oamenilor, dar daca se transforma in fanatism,atunci devine un pericol pentru umanitate. Moartea poate fi considerata unul dintre cele mai mari mistere al lumii, oamenii au fost framantati intotdeauna  de acest fenonem infricosator si ineluctabil. Religia si stiinta au incercat sa o explice in moduri total diferite. Niciuna dintre cele doua nu a reusit sa aduca o dovada concreta a existentei sau inexistentei vietii de apoi, dar argumentele aduse de stiinta cu privire la creeare universului mi se par mult mai logice. Desigur, am si o urma de indoiala, in procent de 1 % ,dedicata credintei intr-un Demiurg, dar care nu are nicio insusire a zeitatilor supreme pomenite in Biblie, Coran, Mahavastu sau cu alte carti cu tenta religiosa scrise in scopul de a scoate un castig financiar enorm. Dupa cum spuneam cu cateva randuri  mai sus, credinta excesiva dauneaza oamenilor. Este vorba despre atentatele teroriste ale mahomedanilor avand la baza interpretarile diferite ale Coranului, de anumite ritualuri de sacrificiu uman hinduse si budiste, dar si de ritualurile crestine. Cred ca toata lumea care imi citeste blogul a auzit cel putin o data de victime ale  fanatismului religios din Romania. Acest tip de fanatism apare mai ales in preajma sarbatorilor religiose cu o mare insemnatate pentru ortodoxism, atunci cand incep sa se aduna babe,mosnegi, dar si mai rau, tineri crescuti intr-un mediu religios extrem, care in prealabil au strabatut cateva sute de km pentru a ajunge la biserica unde se expun moastele unor sfinti. Imi place extrem de mult cand ii vad pe timp de vara taraindu-se in genunchi, dandu-si coate,branci, injurand de cruci si dumnezei ( Doamne iarta-i!),toate astea ca sa ajunga mai repede la racla de moaste pe care trebuie sa o mozoleasca. Asta e una dintre cauzele pentru care inca deschid televizorul. Mai mult de atat imi place sa aud de cei care lesina sau mor incercand sa practice acest ritual. De ce ar trebui sa imi para rau pentru ei? Isi merita soarta. Atat timp cat s-au dus la ingramadeala, pe timp de vara, cu temperaturi extrem de ridicate si stiindu-se bolnavi de inima,reumatism, diabet, cancer, diaree cronica, hipotrofie cerebrala si alte mii de boli, inseamna ca si-au semnat singuri drumul catre spitalizare sau moarte. Ferice de ei ca se vor mantui!

Adeptii fanatici ai ortodoxismului se cred cei mai importanti decat ceilalti oameni de pe planeta doar pentru ca  popa le-a zis la biserica ca acest cuvant originar din limba greaca inseamna ,,credinta dreapta”. Dupa ce au aflat asta au inceput sa urasca celelalte religii. Bisericile arunca cu cacat, una in curtea celeilalte. In cazul tuturor religiilor s-a intamplat asta. Religiile ar trebui acuzate de discriminare. Precum stim prea bine, fiecare reprezentant al bisericii are ca obiectiv burdusirea buzunarului indiferent de modalitate. Schisma celor 2 biserici (ortodoxa si catolica) din 1054 s-a produs tot din cauza lacomiei preamarilor  si nu din cauza unor asa-zise idei eretice. Apoi au inceput sa apara alte sute de alte culte care afirma ca vor doar mantuirea omului. Ca si cum n-ar fi fost de-ajuns,din marea Biserica Ortodoxa s-a mai scindat o religie care sustine ca ea este cea adevarata si anume Biserica Ortodoxa de rit vechi. Intelegeti ceva din asta? Eu nu. Se inmultesc ca ramele dupa taiere.  Credinciosii observa asta dar nu judeca preotul in cauza deoarece se tem sa nu fie trasniti de Dumnezeu. Ajungem la Homo Neanderthal? Da. Poate ca mai exista preoti care si-au ales meseria dupa vocatie, dar cu siguranta sunt in minoritate. Stiti ce numesc eu un preot virtuos? Ceva care nu am vazut in realitate dar despre care am citit in cartea lui Hugo, ,,Mizerabilii”. Ma refer la episcopul Bienvenu de Digne. Mi-a placut atat de tare cartea incat nici pana in ziua de astazi nu am putut iesi din atmosfera sa iar acum visez in zadar. La urma urmei,6 dintre poruncile decalogului ar trebui puse in aplicare de orice persoana care vrea sa isi traiasca viata in tihna. Celelate au fost scrise ca un simptim al delirului mistic dar totodata sunt inofensive, nu scrie nicaieri sa ii urasti pe cei care isi fac alte religii sau nu cred in nimic. De unde atata ura din partea celor care ar trebui sa isi iubeasca aproapele?

Am scris multe rautati despre credinta care mi s-a bagat pe gat prin botez inca din primele saptamani (asta este o alta prostie care nu imi place) De ce trebuie sa scufunzi pe cineva fara discernamant intr-o cristelnita si sa spui ca din acea zi va fi devotat religiei sale?) Acum voi  scrie despre alte religii. Voi incepe cu conducatorii Bisericii Catolice, papii betivi, nespalati si curvari din Evul Mediu. Cred ca stiti despre Bulele papale care condamnau vrajitoria si care au fost primul pas catre inceperea Inchizitiei. La acea vreme nu erau considerati vrajitori cei ca baba Bratara sau cum dracu o cheama pe aia ci si cei care sustineau stiinta. Catolicii cu o gandire inca primitiva l-au ucis pe Galileo Galilei doar pentru ca mintea lor ingusta nu putea sa inteleaga scrierile stiintifice ale unui geniu, evadat din puscaria rationala a religiei. Indulgentele au fost un alt siretlic prin care papii castigau bani pe urma prostilor. Pentru cine nu stie, indulgentele erau niste scrisori care confirmau iertarea pacatelor dupa ce credinciosii plateau o anumita suma de bani, asemanatoare dispenselor date pentru casatoria intre veri de nu stiu ce grad. A dracului treaba! Dupa ce dai bani nu mai e pacat! Nu mai am chef sa scriu despre catolici. As putea sa scriu multe. Nu stiu de ce dar mi se pare una dintre cele mai cumpatate bisericii desi stiu povestile cu cardinalii gay si pedofili. Ok, o fi o simpla impresie. Nu imi pasa, sa trecem la alti bufoni religiosi.

Martorii lui Iehova- pe departe sunt cei mai tampiti. Retarzii asti refuza transfuziile de sange, transplanturile si de obicei tot ce are legatura cu medicina. Isi lasa sa moara rude foarte apropiate din cauza credintei oarbe. Daca ei aleg sa moara, sa moara ca oricum fac umbra degeaba pamantului.

Adventistii si penticostalii-nu stiu exact care e diferenta dintre ei, stiu doar ca unii spun ca sambata e ziua in care Dumnezeu s-a odihnit, dar stiu ca au reusit sa ma enerveze foarte tare din cauza propagarii lor religioase. Astia obisnuiesc sa lase prin cutia postala diferite fituici, calendare legate de mantuire, de a doua venire a lui Dumnezeu si alte aberatii.

Baptistii-astia sunt cei mai usori de recunoscut dupa imbracamintea lor pioasa si glasul domol. Am avut foarte multe tangente cu ei deoarece sunt multi care mi-au sunat la usa insistent pentru a ma intreba daca vreau sa il primesc pe Hristos in suflet drept atunci cand imi faceam siesta. Nu stiu exact ce prevad scrierile lor, dar stiu ca au la baza tot religia asta ortodoxa de care a auzit tot prostul. Presupun ca totul graviteaza in jurul mantuirii. Ce altceva daca nu aceasta dorinta egoista de a te mantui?

Mahomedanii mi se par exemple foarte bune a faptului ca isi traiesc viata pentru religie, dar nu mi-am permis sa scriu prea multe despre ei pentru ca imi e frica sa nu ma trezesc cu o bomba lasata pe scara blocului pentru ca l-am jignit pe Allah. As-salamu alaykum!

Mai sunt a dracului de multi bufoni religiosi dar imi e sila si mi se pare complet inutil ca sa imi tocesc degetele pe tastatura pentru asemenea prsonaje.

Dumnezeu sa va aiba in paza in sfanta zi de astazi!

Pentru final va las o alta melodie romaneasca de la trupa WarChant. Poate voi mai avea si o a treia postare legata de acelasi subiect.

Lasă un comentariu